We bring nature to life Roi Tomer

עיצוב, גינות, תקציב ומה שביניהם

רועי תומר - Jun 2011 , ,

אם אתם עומדים חסרי אונים מול החצר, והמראה שמולכם הוא לא מי יודע מה, או במילים אחרות – רחוק מלהיות אטרקטיבי ויפה, סימן שאתם חייבים שדרוג לגינה, וכמה שיותר מהר, יותר טוב. אלא מה, יש אנשים שדוחים את ההחלטה להתחיל בביצוע, במגוון של תירוצים. זה יכול להתחיל מ- לפני החגים, אחרי החגים, לפני בר המצווה או אחרי הקידום בעבודה… כמו שאתם יודעים, לתירוצים אין גבול וכל יום נולד תירוץ חדש. ולכן, בפעם הבאה שתביטו בגינה שלכם ולא ממש תאהבו את המראה, כדאי שתבינו שכל דקה שאתם דוחים את ההחלטה, אתם מפסידים איכות חיים שתוכלו לזכות בה בגינה החדשה.

עיצוב הגינה בהתאם לתקציב

אין ספק שיש לכם המון רעיונות יצירתיים, חלק מהם וודאי יישארו בגדר חלום, ואת חלקם אתם בהחלט יכולים להגשים. אפשר לקבל מקור השראה מצוין ממגזינים ומתמונות מאתרי אינטרנט, אך גם עם זה יכולה להיות בעיה. מצד אחד, אתם רוצים שתהייה לכם הגינה הכי יפה בעולם, כזו שכל מי שיכנס אליה ישתהה מיופייה. היא חייבת להיות ההיפך הגמור מגינה משעממת וחדגונית. מצד שני, חייבים לזכור שהרבה מזה תלוי בגודל התקציב שלכם. נכון, יצירתיות וניסיון בעיצוב יכולים ליצור יש מאין, אך עד גבול מסוים. לכן, במידה והתקציב שלכם מוגבל, אל תפתחו ציפיות לגינה גרנדיוזית, ואל תסתכלו רק בגינות יוקרתית ומפוארות. בהחלט אפשר לשאוב רעיון לאלמנט אחד או שניים, אך המראה הכללי לא יוכל להיות זהה.

תפסת מרובה לא תפסת

הכלל הזה קיים בהרבה תחומים, קל וחומר כאשר מדובר בגינה שתהייה לכם. כדאי שהגינה תהייה מעוצבת כך שהיא תתאים בדיוק לכל מה שדרוש לכם. קודם כל ולפני הכל היא צריכה לספק לכם את החוויה הנעימה של השהייה בה. לעיתים אנשים נוטים להעמיס יותר מידי אלמנטים עיצוביים, ושוכחים כי שטח הגינה אינו מחסן רהיטים או משתלה לצמחים. אסור ללכת לאיבוד ולסטות מהקו העיצובי של הגינה. ברוב המקרים אם תסתפקו במועט ותבחרו רק את הדברים החשובים ביותר, הגינה לא תראה מבולגנת, ויהיה בה שקט עיצובי אשר ישפיע גם על האווירה בגינה כולה, ועליכם כמובן מבלי שתשימו לב. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס בו שלווה וליהנות מרגעי איכות. בגינה תוכלו לשבת באוויר הנקי ברוגע, והרחק משגרת היומיום הלחוצה.

שתף פרויקט זה:

סגור לתגובות.

בואו נהייה בקשר