תהליך העבודה מתאפיין במספר שלבים בסיסיים. הכנו עבורכם סקירה על התהוות הגינה מתחילתה ועד לגינה מעוצבת ופורחת.

עיצוב גינות פרטיות יפות במיוחד!

תכנון גינה פרטית מתחיל מיד לאחר שתבחרו מי יעצב את הגינה החדשה שלכם. לכן, הפגישה הראשונה תהייה פגישת היכרות שלכם עם מעצב הגינה והתרשמות מהיכולות העיצוביות והביצועיות שלו. בפגישה תוכלו לפרט על החלומות, הרצונות והציפיות שלכם מהגינה העתידית.

אנו מציעים לכם פגישת היכרות שאינה כרוכה בתשלום, והינה ללא התחייבות!

 

 

 

לעיתים קרובות מדובר בסיפור קבוע. יש בית, יש גינה, יש רצון, יש כמובן חלומות, אבל זה לא מצליח להתרומם. אז אם אתם בונים בית חדש ומחפשים איש מקצוע לתכנון ועיצוב גינה פרטית, או שהגינה רק זקוקה לשדרוג או רענון, השלב הראשון הוא לתכנן את שטח הגינה בצורה מקצועית, ותוך חשיבה מותאמת לצרכים שלכם. חברת אאוטסייד בעלת ניסיון רב בתכנון ועיצוב גינות פרטיות, ומלווה את הלקוח בכל השלבים ולאורך כל התהליך, עד לגינה פורחת שתוכלו ליהנות ממנה לשנים רבות! אנחנו נהפוך את החלומות שלכם למציאות! 

עיצוב גינות פרטיות – שלבי תכנון העבודה

התהליך כולל את השלבים הבאים:

  • סקיצה לגינהפגישת עבודה מספר 1

מטרת הפגישה היא להכיר את בני המשפחה, רצונותיהם, בקשות מיוחדות ודגשים שרוצים לבטא בדו-שיח העיצובי בין הבית לגן, אופי צמחיה אהוב ועוד נושאים שונים. עיצוב גינה פרטית למשפחה עם ילדים קטנים יהיה שונה (ברוב המקרים) באופן משמעותי מעיצוב גינה למשפחה עם בני נוער או עבור זוג מבוגר. תכנון ועיצוב הגינה צריך להסתמך על עיצוב הבית, הסגנון, הצבעים והאווירה אשר היא פועל יוצא מכל האלמנטים גם יחד. לכן, בפגישת ההיכרות אני אלמד איך אתם רואים את הגינה בדמיונכם, ואיך אפשר להפוך את החלומות למציאות בדמוי גינה יפה בביתכם. אם אינכם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, או שיש לכם רעיון ואינכם יודעים לתאר אותו, בקטגוריית עיצוב גינות תוכלו לראות פרוייקטים רבים של עיצוב גינות פרטיות שביצענו, ביניהם בוודאי תוכלו למצוא דוגמא או רעיון אותם אנסה לשלב בגינתכם.

  • פגישת עבודה מספר 2

לאחר שהוחלט על הסגנון העיצובי של הגינה תבנה סקיצה ראשונית. בחרתם בגינה ארצישראלית בעלת מראה טבעי ואפילו פראי? אולי גינה מינימליסטית עם קווי נוף מדוייקים? הכל יבוא לידי ביטוי בתכנון. הגשת הסקיצות כוללת : חלוקה לאזורים, קו עיצובי, שבילים אזורי ישיבה, הצללה, חומרים וכדומה. כל תכנון שונה וייחודי, והוא בהתאם לתנאי השטח, בקשות הלקוח, התקציב וגורמים נוספים, עד ליצירת העיצוב המתאים. תוכלו להתרשם מדוגמאות של תכנונים שונים בעמוד תוכניות וסקיצות. 

  • פגישת עבודה מספר 3

הגשת תוכנית כללית המפרטת את כל הקשור בקו העיצובי, בחומרים, בצמחיה, בהשקייה ובתאורה. תוכלו לקבל רעיונות נוספים בדף אלמנטים עיצוביים, החל מנדנדת עץ מיוחדת ועד לספסל פסיפס בגינה. 

  • פגישת עבודה מספר 4

הגשת תוכניות עבודה הכוללת תכנית כללית ,תכנית צמחיה ,תכנית השקיה ,כתב כמויות ,הצעת מחיר.                  הדמיה של גינה

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? התקשרו עוד היום ונשמח לתאם פגישת היכרות, עם כוס קפה וחיוך…

רועי תומר – 054-4936888

בואו נהייה בקשר