כאן תוכלו לצפות בתמונות השייכות לפרוייקטים שביצענו בגינות גג. לכל פרויקט סגנון עיצובי משלו.

עיצוב גינה על הגג – מה קורה כשנוף אורבאני פוגש את הטבע

דשא על הגג, ערוגות פרחים, צמחיה סבוכה ואפילו בריכה, את כל אלו ועוד תוכלו למצוא בהרבה גינות גג ברחבי הערים. אומנם אין אדמה מתחת, אך בהחלט יש שמיים כחולים במרחק נגיעה. עיצוב גינות גג הוא נורמה כיום, וחלק בלתי נפרד מתכנון הבית. לא חייבים שטח אדמה כדי לגדל צמחים, ובקלות רבה ניתן לעצב גינת גג יפיפייה ומרהיבה שמאפשרת ליהנות מכל היתרונות של גינה רגילה, ולפעמים אפילו יותר.

עיצוב גינות גג ומרפסות

הקמת גינה על הגג מצריכה התנהלות שונה והתייחסות לפרמטרים שונים מעיצוב גינה רגילה: הכנת תשתית מקצועית, עבודות איטום מוקפדות, שתילה במיכלי שתילה אדניות או עציצים, תשתית ניקוז, מערכת השקיה המתוכננת בהתאם למבנה הגג, ועוד. חשוב מאוד להקפיד שהצמחים יתאימו לגודל מיכלי השתילה, ושיהיו חזקים יחסית מכיוון שבגינות גג יש בדרך כלל חשיפה גבוהה יותר לתנאי מזג אויר כגון רוחות, גשמים או קרינת שמש. כמו בכל גינה, גם כאן מתקיימות אותן הפעולות כמו: קרקע טובה ואיכותית, דישון, עיצוב הצמחייה והאלמנטים בהתאם לתנאי השטח, תכנון הגינה בהתאם לעיצוב הבית וצרכי בני המשפחה, תכנון תאורת גן, רכישת ריהוט גן ועוד.

אלמנטים בגינות גג

במיוחד בגג, השמיים הם הגבול, גם כאשר מדברים על אלמנטים המתווספים לעיצוב הגינה: ג’קוזי שמשקיף על הנוף הפתוח או בריכה (תלוי בהיתרי הבניה וחוזק המבנה), עצי פרי ננסיים שתולים במיכלי שתילה גדולים (כגון לימון ננסי, תפוז ננסי), גינת תבלינים באדניות גדולות או מיכלים מתאימים, משטח דק או משטח דשא סינטטי, בניית פרגולה לפינת ישיבה ואירוח או לפינת משחק לילדים, אדניות מיוחדות עם צמחיה ותאורת גן, מסלעות דקורטיביות,אלמנטים של מים כגון בריכת נוי, מזרקה או מפל, שילוב פסלים – כגון פסלי פסיפס, פסלי מתכת מקוריים ועוד.

לחברת אאוטסייד ניסיון רב בעיצוב גינות גג ומרפסות. העיצוב משתלב באופן הרמוני עם הבית, תוך התאמתו לצרכי המשפחה ודרישותיהם מהגינה. בכל גינה ניתן למצוא את הסגנון הייחודי לה, החל ממיכלי שתילה שהוזמנו בהתאמה אישית מברזל, דרך אדניות עץ שנבנו בשילוב עם בניית הדק ועד לאדניות בטון יצוקות. בגינות גג ניתן לשלב גם דשא סינטטי אשר מעניק תחושה של גינת בית קרקע.

מעוניינים בעיצוב גינת הגג שלכם? התקשרו אלינו עוד היום ונגיע אליכם לפגישה !

בואו נהייה בקשר