We bring nature to life Roi Tomer

נדנדות לגינה – 15 תמונות מפתיעות בהחלט

אאוטסייד oct 2013 ,

רגע לפני שהחורף מתייצב ומודיע על נוכחות מלאה, כדאי לכם למהר ולנצל את שעות אחר הצהריים והערב לבילוי בגינה, שכן מדובר בתקופה קצרה מאוד. אחת ההנאות הכייפיות במיוחד היא לשבת על נדנדה ברוגע ולהתמכר לתנועה, לקצב ולתנופה, מה שנקרא רגעי קסם אמיתיים.

נדנדות פופולאריות כבר מאות שנים, וזה כנראה ימשיך כך גם הלאה, לנצח. מעץ, מפלסטיק, מברזל באינספור עיצובים, גדלים ואיכויות ייצור, לכל מי שאוהב את זה, לבני המשפחה הצעירים והמבוגרים כאחד, מסתבר שזה עובד אצל כולם. נראה לכם שאי אפשר להפתיע אתכם, אבל הנה לפניכם 15תמונות של נדנדות שרוב הסיכויים שלא דמיינתם שיש כאלו. 

 

למרות שיש נדנדות לילדים כמעט בכל צורה, תמיד יש עוד עיצוב חדש שיכול להיות מקורי ומיוחד. עם מעט יצירתיות אפשר בהחלט לשמח את הילדים בנדנדה שהיא גם אטרקטיבית וגם מספקת נוחות ישיבה ובטיחות רבה.

הכלאה בין מיטת אפיריון, לנדנדה עם פרגולה. מה שבטוח, זה נראה הכי כייף והכי נוח, ויש להודות שזה מעורר קנאה ואין אחד שלא ירצה כזאת בגינה שלו.

הצמיגים הנצחיים מאפשרים מחזור גם לנדנדות אטרקטיביות. הנדנדה המאולתרת מציעה שעות של כייף כל הילדים. בנוסף, הילדים יכולים לקחת חלק פעיל בביצוע על ידי צביעת הצמיגים והקישוט שלהם.

 

כמו הנדנדה המסורתית שאנחנו רגילים לראות בכל מרפסת קידמית בסרטים האמריקאיים, הפעם היא מיוחדת יותר בשימוש עם ענפים שעברו עיבוד קל, אך עדיין נשארו במראה הטבעי שלהם. העיצוב הוא של נדנדה קלאסית עם טאצ' עכשווי, שמחוברת לתקרה עם שרשראות ברזל.

 

לשבת ביחד וכל אחד לחוד… רוחב הנדנדה רחב מספיק כדי לספק ישיבה נוחה לשני מבוגרים בספסלים נפרדים, כאשר שולחן ממוקם ביניהם לספר, שתיה או משחק שחמט. נראה נהדר ומשתלב נפלא כרהיט עיצובי בכל גינה.

 

מסתבר שנדנדות יכולות להיות גם בבית. לא חייבים חצר, וזה אפשרי בכל גודל של בית. שימו לב איזה סגנון צעיר ועכשווי נוצר משילוב של נדנדה אחת קטנה בחלל העיצובי. ואולי זה בכלל מהפך של המאה ה-21 לכסא הנדנדה הותיק…

 

בשתי מילים אפשר לכנות את הנדנדה הזו כמעוררת השראה. דרך נעימה במיוחד כדי ליהנות מנדנדה מעוצבת שמביאה את הטבע הישר לגינה.

 

עוד נדנדה כפרית מיוחדת במינה, שמשלבת ענפי עץ טבעיים באיכות גבוהה ובעיצוב יוצא דופן. לנדנדה הוסיפו גם גגון רעפים, כך שגם הגשם הקרב לא יפריע ליהנות. אלמנט עמיד, נוח ואטרקטיבי שאין לו תחליף!

 

כל כסא ישן יכול להיות מצוין לשימוש חוזר כנדנדה. תורידו לו את הרגליים ויש לכם ספסל מצוין, אותו ניתן לקשור עם חבלים לעץ או לתקרה. צבעו את הכסא בצבע דומיננטי וקיבלתם נדנדה שתספק שעות של כיף לילדים בלי להוציא אפילו שקל אחד.

 

פתרון מעולה לבעלי נכויות אשר יכולים ליהנות מבילוי על נדנדה עם כסא גלגלים.

 

זה מה שנקרא שאין סוף ליצירתיות. סקייטבורד ישן, חבלים ועץ אחד, והרי לכם נדנדה מקורית. 

 

ככה אף אחד לא נשאר בצד, ויש מקום לכולם. מעגל נדנדות סביב מתקן למדורה. האם זה הקומזיץ המודרני למפונקים? מה שבטוח, זה מראה מקסים עם אווירה מיוחדת במינה.

עיצוב מקורי וחדשני המשמש כנדנדה ומספק תאורה בלילה. מתקן הנדנדה פועל על אנרגיה קינטית, כאשר בכל פעם שמנדנדים את הנדנדה, הפנל הסולארי סופג אנרגיה לטובת התאורה בלילה. עיצוב חכם ויפה במיוחד, שמעניק תחושה אקולוגית לסביבה האורבאנית. 

 

 

הנדנדות לא שייכות לעולם העץ בלבד. יצירת נדנדות מעוצבות ממתכת יכולות להעניק מראה מינימליסטי ומודרני מאוד לגינה תוך שימוש במינימום מקום. כך גם אם יש לכם גינה קטנה, תוכלו ליהנות מנדנדה, וגם יהיה מספיק מקום לכל שאר הדברים שתרצו לשלב בה.

 

לרכב או להתנדנד? למה לבחור אם אפשר לעשות את שתי הפעולות בבת אחת? אוכף אחד ועץ גבוה, ולא צריך יותר שום דבר. אם זה במתחם חוות סוסים או אפילו בגינה הפרטית שלכם, יש להודות שזו באמת היצירתיות במיטבה.

 

שתף פרויקט זה:

סגור לתגובות.

בואו נהייה בקשר