We bring nature to life Roi Tomer

עיצוב גינה עם כיסאות ישנים

אאוטסייד 2014 feb ,

איך אנחנו אוהבים לקחת חפצים ישנים ולהפיח בהם חיים, נכון? כסא עץ ישן יכול להיות מצוין, גם כסא נדנדה שבור, ואפילו ספסל מתכת ללא משענת. בקיצור, כל כסא שכבר אי אפשר לשבת עליו, מתפרק או חלוד, ממש יתאים להיות אלמנט עיצובי בגינה שלכם. רעיונות קלים ומדליקים שאתם יכולים ליצור עוד היום…

מסתבר שהשילוב בין סנטימנטליות והרצון למחזר, הפך את כולנו ליצירתיים יותר, כך נולדו להם אלפי רעיונות למחזור חפצים שונים שאין בהם שימוש, והפיכתם למוצרים שמישים. ולא, אנחנו לא עומדים לשפץ את הכיסאות בכדי לשבת עליהם, אלא להפוך אותם לסוג של מעמד עציצים או עציץ בפני עצמו לצמחים ופרחים, וזאת כמובן במרפסת או בגינה שלכם. כאלו שכל אחד שיעבור לידם יתפעל ויגיד "וואאוו… איזה יופי, ואיך לא חשבתי על זה קודם".

המחזור על תהליכיו השונים הוא בהחלט אחת המגמות המשמעותיות ביותר במאה הנוכחית, אשר ממשיכה לצבור תאוצה ולהתרחב לתחומים רבים. ההגדרה הרישמית של "מיחזור" מתייחסת לתהליך בו מפרקים את הפסולת, מחזירים אותה למצבה הראשוני כחומר גלם, וממנו יוצרים מוצר חדש. יש לכך חשיבות רבה הן בחסכון והן בשמירה על סביבה ירוקה ואקולוגית. כך גם בתחום עיצוב גינות, בו אנו יכולים לראות שימושים רבים במחזור, החל משימוש בקומפוסטר ליצירת דשן אורגני ועד ליצירת פסל צבעוני מבקבוקי שתייה ממוחזרים. לפעמים צריך רק להיחשף לרעיון, ואם הוא מוצא חן ואפשר לבצע אותו בקלות, אז חבל לא לאמץ אותו.

אז מה אפשר לעשות עם כסאות ישנים?

האמת? חבל על כל מילה. פשוט להסתכל בתמונות, ואפילו לא צריך הרבה דמיון בכדי לבצע את זה באופן מיידי. לפעמים קצת צבע יכול להוסיף אבל ברוב המקרים זה רק שילוב מוצלח בין הצמחים והפרחים לאופי הכסא. אפשר פשוט להניח עציץ פורח על מושב הכסא, אפשר להטביע את העציץ במסגרת המושב, אפשר ליצור משטח גדילה לצמחים ועוד אפשרויות רבות. הנה התמונות לפניכם, החלטנו לא להוסיף להן מילים, גם אתם תראו שזה ממש מיותר. 

 

 

 

    לרעיונות ודוגמאות נוספות של שילוב כסאות בגינה, כנסו לדף הפינטרס שלנו.                                      

שתף פרויקט זה:

סגור לתגובות.

בואו נהייה בקשר