We bring nature to life Roi Tomer

עיצוב גינה למשפחה עם ילדים

אאוטסייד 2010 ,

כבר ממבט ראשון, כל מי שנכנס דרך שער הבית, יכול בנקל להבחין כי כאן גרה משפחה עם ילדים. סיכוי סביר שהם יגלו רמזים רבים שמעטרים את חזית הבית, זאת עוד לפני פתיחת הדלת: זוג אופניים שעון על הגדר, קסדות מוטלות לצידם, חולצה תלויה על מתקן הכדורסל, נעלי הכדורגל בפתח הדלת, והכדור אי שם על הדשא. כן, ילדים זה שמחה אבל יש לשמור שאם כבר בלגאן, אז שיהיה רק בחדר הפרטי שלהם, ולא ישתלט על כל הבית.

גם אם אתם מחייכים עכשיו, או נאנחים ורוצים לומר שאין סיכוי שזה ישתנה, יש לנו הפתעות בשבילכם. הרגלים אפשר לשנות בכל גיל, ומהיום יש חוקים חדשים בבית… נא להודיע זאת לכל הדיירים, ולהתחיל להתנהג בהתאם.

לא כל הגינה היא מגרש משחקים

הגינה נועדה לכל בני המשפחה, אך כראש ובראשונה לילדים. ככה זה, כשיש ילדים הם לפני כולם. נכון? אז כמובן שתרצו שהילדים ייהנו מגינה, יבלו בה שעות רבות, יזמינו חברים וישתוללו להנאתם. אבל… אין זה אומר שמעתה כל פינה בגינה שייכת להם, וכל פיסת דשא מיועדת לבנות עליה מבצר, או לשחק בה כדורגל. אנחנו לא במערב הפרוע, ובכל מקרה, גם שם יש חוקים. כדאי להגדיר

אז מה כדאי לכם לעשות?

לפני הכל, עוד בזמן תכנון הגינה יש לקבוע היכן תהיינה פינות המשחק לילדים ומה הן יכללו. תוכלו ליצור פינת משחקים ובה מתקן עץ משולב עם פעילויות שונות, כגון: מתקן המשלב מגלשה, נדנדה וסולם טיפוס. ניתן לרכוש גם מתקנים עם ארגז חול, או טרמפולינה, הכל בהתאם לגיל הילדים ולתקציב שלכם. בכל מקרה, יש להקפיד על מתקנים איכותיים ובטוחים לשימוש, כך שיהיו אידאליים ונוחים עבור הילדים. פינת משחק אטרקטיבית לילדים תעניק להם שעות משחק עם הרבה כייף והנאה, ולכם היא תעניק גם את ההנאה בלראות את ילדכם נהנים וגם שעות של שקט ומנוחה, תוך שהם מתרוצצים ומשחקים.

פינות מיוחדות למשחק וליצירה

כל ילד וילדה, יש להם תחביבים שאהובים עליהם והעדפות שונות לגבי משחקים. ישנה אחידות כמעט מוחלטת בכל הקשור למתקני גינה לפעילות גופנית מהנה ומשעשעת, אך בנוסף להם ניתן ליצור בגינה פינות נוספות לשעות בילוי איכותי לילדים. להלן מספר דוגמאות אותן תוכלו לבצע בגינת הבית:

מתקן כדורסל – פתרון נפלא לכל אוהבי משחקי הכדור, הוא להתקין טבעת כדורסל,. ניתן להתקין אותה בקלות רבה וללא צורך במרחב גדול כמו זה הדרוש למשחק כדורגל. לילדים קטנים יש לבחור במתקן נמוך וניתן למקם אותו על הדשא, ולגדולים יותר יש למקם טבעת מקצועית יותר במשטח מרוצף.

שולחנות משחק – רעיון נהדר לבילוי בימות חורף קרירים, להציב שולחן משחק במרפסת הבית או במשטח מקורה. בימים חמימים המשטח יכול להיות מוצב גם במרכז הגינה. ישנם סוגים שונים של שולחנות משחק, והפופולאריים מכולם הם שולחן פינג פונג, ושולחן משחק עם שחקני כדורגל קטנים.

פינת יצירה – לילדים אשר אוהבים את תחום היצירה, הציור, הפיסול ועוד, ניתן ליצור פינת אומנות קטנה ובה כל הנדרש ליצירות האומנות החדשות שיצרו: כן ציור ועליו ניירות גדולים, צבעי פנדה, צבעי גואש, צבעי מים או גירי פחם צבעוניים. כמו כן יוכלו הילדים לעסוק בעבודות הדבקה שונות ובגזירה. כל שנדרש הם שולחן, כסאות וקופסה של אביזרי היצירה. כך יזכו הילדים בשעות הנאה של פעילות באוויר הצח, ואתם תהיו משוחררים מדאגה לשמירה על הניקיון. 

שתף פרויקט זה:

סגור לתגובות.

בואו נהייה בקשר