We bring nature to life Roi Tomer

עיצוב גינה בכל מקום – גם במרפסת…

גם אם אתם גרים בבניין רב קומות או ביחידת מגורים קטנה, איך שלא תסתכלו על זה, אומנם זה לא אומר שתוכלו לגדל עצים או ליהנות ממדשאה גדולה, אבל בהחלט תוכלו לשלב גינה קטנה ובכל מקום.

הרי לפניכם מספר טיפים, אותם תוכלו לאמץ לטובת גידול נוח וקל, וכמובן להביא לתוצאות מרהיבות:

פרחים ושתילים באדניות – אדניות הן הבחירה האולטימטיבית למרפסות קטנות, ולאזורים קטנים כגון אדן החלון או חזית הבית. ישנן כיום אדניות במחר גדול מאוד, בגדלים, צבעים ועיצובים שונים. כמו כן, פותח לאחרונה דגם בעיצוב חדשני אשר באדנית "מתלבשת" על מעקה המרפסת, יש בה מיכל לאיסוף המים, ולכן היא גם יעילה מבחינת התחזוקה, אינה גורמת ללכלוך וכמובן אטרקטיבית מאוד במראה. ניתן לשתול באדניות שתילים קטנים, פרחי עונה ואף צמחי תבלין.

כלי גינון – גם אם התברכתם רק במספר אדניות וכמה עציצים, כדאי שיהיו לכם בהישג יד מספר כלי גינון בסיסיים. תוכלו לרכוש מזמרה איכותית, מספרי גיזום, מקלטר קטן, כף לעידור וחומרי דישון (רצוי ידידותיים לסביבה), ועוד. טיפול נכון והקפדה על תנאים טובים לצמחים, יביאו למראה מטופח ויפה יותר של הצמחים והפרחים.

ניקוז – ידוע כי ניקוז טוב הוא אחד הגורמים המשמעותיים לגדילה נכונה ובריאה של הצמחים. לכן, אם וידאתם שהצמחים זוכים לתנאי גידול ראויים, כגון: אדמה דשנה, אספקת מים טובה, חשיפה לאור, אויר, ושמש במידה הנדרשת, כל שנותר הוא לוודא שניקוז המים מתבצע כנדרש. גם במידה והצמחים נמצאים בתוך אדניות שיש בהן ניקוז, יש לוודא שמיכל האיסוף אינו מלא, שכן אז השורשים טבולים במים מה שיוביל בסופו של דבר לריקבון הצמח. יש להשקות בהתאם להנחיות שקיבלתם שמשתלה בה קניתם את הצמח, מידע אישי שרכשתם עם השנים, ובמידה ואינכם יודעים תוכלו לגלוש באתרי האינטרנט השונים ולאסוף מידע רלוונטי.

השקיה באמצעות טפטפות – כאשר מדובר במרפסת גדולה, אין מניעה מלחבר את כל האדניות ומיכלי השתילה למערכת ממוחשבת והשקיה באמצעות טפטפות. כך לא תהיו מוטרדים ממלאכת ההשקיה, והצמחים יקבלו את הכמות המדויקת לה הם נזקקים, ובתכיפות הרצויה.

תאורה סולרית – ניתן למצוא כיום עמודי תאורה סולארית אשר ננעצים באדמה ומעניקים שני יתרונות נפלאים: האחד, הם בעלי מראה משובב ונעים לעין ומגיעים בשלל צורות מעניינות ומעוצבות, וכמובן במבחר צבעים מרהיבים. השימוש השני הוא שבאמצעות אותם עמודי תאורה סולריים, הגינה הקטנה שלכם במרפסת  תהייה מוארת באור נעים ורומנטי, כך תוכלו לבלות בנעימים במרפסת גם בשעות הערב. 

שתף פרויקט זה:

סגור לתגובות.

בואו נהייה בקשר