We bring nature to life Roi Tomer

מעצב גינות – כיצד לבחור נכון?

זו בהחלט לא שאלת מליון דולר, אבל ההחלטה איזה מעצב גינות יהיה זה שיהפוך את הגינה שלכם לגינה מעוצבת ומלאת חיים, היא לא ממש פשוטה. בסופו של דבר, המעבר הדרסטי מגינה מוזנחת לגינה מעוצבת, עובר דרך דבר אחד בלבד, והוא דרך ההחלטה שלכם. אז אם בשעה טובה החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את הגינה שלכם, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בהתלבטויות.

יכול להיות שבדיוק עברתם לבית חדש או שעברו כבר כמה שנים טובות מאז שהשקעתם בגינה, ואתם בהחלט רוצים לרענן את המראה שלה. אם אתם רוצים לעשות את זה כמו שצריך, וליהנות מגינה מטופחת ומעוצבת, כדאי לכם להיעזר בשירותיו של מעצב גינות מקצועי. זהו בהחלט נושא שכדאי להשקיע בו מחשבה, ולא לקבל החלטה פזיזה אשר תצטערו עליה מאוחר יותר. לאיזה מעצב לפנות? איזה סכום כדאי להשקיע? על מה צריך להתעקש ועל מה ניתן לוותר? על כל השאלות האלו ועל שאלות נוספות, במאמר שלפניכם.

האם מדובר במעצב מקצועי ובעל ניסיון בתחום

כשמחפשים מעצב גינה או חברה לעיצוב גינות, לפני הכל צריך להתייחס למידת המקצועיות והניסיון שלהם בתחום עיצוב הגינות. כל גינה שונה מרעותה, ישנם סוגים שונים של עיצובים, והתקציב של בעלי הבית הוא לרוב שונה מאחד לשני, אולם בכל מקרה כל אחד רוצה לזכות בגינה מושקעת ויפה במיוחד. לכן יש לבדוק היטב את מקצועיותו של בעל המקצוע, איזה גינות הוא ביצע עד כה, באיזה תקציבים, האם הגינות נראות יפות גם לאחר תקופת זמן ועוד.

מה מציע מעצב הגינות במסגרת השירות שהוא מציע

לכל מעצב סגנון משלו, אך כאשר זה מגיע לגינה שלכם מה שחשוב הוא רמת הציפיות שלכם, ומה אתם מעוניינים שיהיה בגינה. בידקו היטב האם העיצוב כולל רק את תכנון הגינה? אם התוכניות כוללות תוכנית מערכת השקייה ומערכת תאורת גן? האם יש שימוש בחומרים איכותיים כגון אדמה איכותית, צמחים בוגרים ועמידים? האם מדובר בגינה שתצטרכו להשקיע בה בהמשך משאבים רבים, ועוד. כדאי לשים לב שישנן כיום הרבה אפשרויות לתחזוקה קלה ופשוטה בגינה כגון גינות חסכוניות במים, גינות ירוקות ועוד.  

באילו אזורים בארץ מוצע השירות

לכל אזור יש את המאפיינים הייחודיים לו. עיצוב גינה בירושלים שונה לחלוטין מעיצוב גינה בבאר שבע, כנ"ל בשאר האזורים בארץ. אין זה אומר שכל מעצב מוגבל לעיצובים בסביבה אחת, אך אם האזור שלכם ייחודי במאפיינים שלו, כדאי בהחלט לשכור את שירותיו של מעצב שהוא בעל ניסיון בתנאי השטח והאקלים הייחודיים לאזור בו אתם מתגוררים.

מהן עלויות העיצוב

זהו נושא מורכב והוא תלוי ברמת המעצב, בשטח הגינה, במיקום שלה, בתנאי הקרקע, באלמנטים שאתם מבקשים לגינה, אופי העיצוב בכללותו ועוד. עם זאת, כדאי לערוך סקר קצר ולבקש הצעות מחיר ממספר מעצבים, ובהן מפרט כללי על תהליך העיצוב ומה הוא כולל בתוכו. אין הכוונה להחליט על ההצעה הזולה ביותר, אך בהחלט יש מקום לבחון את המחירים ולוודא שלא לבחור הצעה עם מחירים מופרזים.

קבלת המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים

שיחת טלפון נימוסית או התכתבות קצרה עם לקוחות קודמים של המעצב, תוכל לגרום לכם להבין אם הגעתם אל מעצב מקצועי אשר לקוחותיו היו מרוצים מהשירות שלו.  היום זה קל מאי פעם ובהחלט ניתן לעשות זאת באמצעות הרשתות החברתיות בהתכתבות קלה ופשוטה.

ביקור בגינות לדוגמא

ידוע שאין טוב כמראה עיניים, ובכלל זה גם מראה הגינות לאחר הקמתן. דרך מצוינת היא לצאת מהבית ולהגיע לגינות שביצע המעצב ולראות אותן מקרוב. אומנם ניתן להתרשם מתמונות, אך לא תמיד הצילום נותן תחושה שלמה של העיצוב בכללותו. צילום כידוע יכול להבליט אלמנט אחד ולהסתיר או לטשטש פגמים שונים בתכנון הגינה. לכן במידה וההתרשמות הראשונית היא חיובית ויפה לעין, כדאי ללכת ולראות את הדבר האמיתי. אין צורך בסקירת כל הגינות, אך בהחלט סיור בגינה אחת או שתיים יכול לגרום לכם להחליט לכאן או לכאן. כדאי לתאם זאת עם המעצב ועם לקוחותיו, ובמידה והם היו מרוצים מתהליך העבודה איתו ומהשירות שהוא נתן, הם לבטח לא יסרבו לכך.

מתלבטים? רוצים לשמוע מידע נוסף? התקשרו אלי עוד היום לקביעת פגישת היכרות ללא תשלום!    רועי תומר – 054-4936888

שתף פרויקט זה:

סגור לתגובות.

בואו נהייה בקשר