We bring nature to life Roi Tomer

אלמנטים עיצוביים בגינה – קלף מנצח!

רועי תומר Jun 2013 ,

כמעט בכל פעם שאני מגיע ללקוחות חדשים, השאלה השלישית (או הרביעית) היא "מה אפשר לעשות בגינה כדי שהיא תהייה מיוחדת ויוצאת דופן". מדהים לראות איך כולם רוצים "כמו של השכן" אבל בתנאי שזה יהיה יותר יפה, יותר מוצלח, ובעיקר – יותר!

אם התקציב אינו מוגבל ויש תנאי שטח טובים, אז באמת השמיים הם הגבול, הן מבחינת היצירתיות והן מבחינת האפשרויות. אולם, רובן של הגינות סובבות סביב תקציבים מסוימים, מי יותר ומי פחות, ולכן צריך למצוא את הקלף המנצח. ולמה הכוונה? בהחלט ניתן לעצב גינה יפה ומתוכננת היטב, וזאת בצורה חכמה ונעימה לעין, ולשלב בה אלמנט אחד או שניים, שעצם הנוכחות שלהם תשדרג את מראה הגינה ותקפיץ אותה בעשר דרגות. חלק מהאלמנטים הינם שימושיים וחלקם לנוי בלבד.

מהו האלמנט שיהפוך את הגינה שלכם למושלמת?

בשלבי התכנון המתקדמים תוכלו לדון עם המעצב על שילוב של אלמנטים מסוג זה, בין אם יש לכם קונספט עיצובי שתרצו להוציא לפועל ובין אם תמונה שגזרתם מעיתון ואתם רוצים "בדיוק כמו זה". הכנו עבורכם מספר דוגמאות לאלמנטים עיצוביים. דוגמאות נוספות תוכלו לראות בדף אלמנטים עיצוביים באתר

אין תחליף ליופייה של בריכה קטנה בגינה : בריכה עם צמחי מים או בריכת דגים, לבחירתכם.

                   

 
 
 
 
 
 
 
 
מראה רומנטי של תאורת גן מיוחדת

איך ריבוע אחד של פסיפס יכול לשנות הכל!

אפשר גם להפתיע!

מטבח חצר בהחלט יכול להיות פריט עיצובי שישתלב בטבעיות בנוף הגינה

לכל מעצב גינה יש את החותם שלו, ואת הנגיעות המייחדות גינה אחת מהשנייה, וכאשר זה יוצא אל הפועל בשילוב עם רעיונות של בעלי הגינה, המראה המוגמר מדבר בעד עצמו . לכן, בעיצובי הגינה אני מאוד ממליץ לכל אחד ואחת לשלב אלמנט מיוחד אחד לפחות, אשר הוא לבדו יבדיל את הגינה מבין שאר הגינות סביבה.

שתף פרויקט זה:

סגור לתגובות.

בואו נהייה בקשר